FAQ – frequently asked questions – najczęściej zadawane pytania

1. Dlaczego zegar odliczający czas dobił do zera, a nie wyświetliła się transmisja na żywo?

Proszę odświeżyć stronę. Jeśli nadal nie wyświetliła się transmisja, to znaczy, że nadawca nie rozpoczął jeszcze przekazu.

2. Dlaczego po uruchomieniu transmisji na żywo obraz się zacina i nie działa płynnie?

Najczęstsze przyczyny:

· Prędkość łącza internetowego użytkownika jest niewystarczająca. (pobieranie min. 2,5 Mbit/s i 3,5 Mbit/s dla jakości HD)

· Proszę spróbować włączyć transmisję w innych przeglądarkach, np. Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera, Safari.

· Oprogramowanie blokujące reklamy lub antywirusowe może wpływać na płynność odtwarzania transmisji.

· Nadawca sygnału ma problemy techniczne z komputerem lub łączem.

· Urządzenie użytkownika ma niewystarczające parametry techniczne.

3. Dlaczego po zakończeniu transmisji na żywo nie mogę jej obejrzeć od razu z archiwum?

Czas archiwizacji jest zależny od jakości transmisji i jej rozmiaru. Zazwyczaj jest dostępna w ciągu najbliższych godzin po zakończeniu nadawania.

4. Dlaczego oglądając mecz z archiwum zacina się obraz?

Najczęstsze przyczyny:

· Prędkość łącza internetowego użytkownika jest niewystarczająca. (pobieranie min. 2,5 Mbit/s i 3,5 Mbit/s dla jakości HD)

· Proszę spróbować włączyć transmisję w innych przeglądarkach, np. Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera, Safari.

· Oprogramowanie blokujące reklamy lub antywirusowe może wpływać na płynność odtwarzania transmisji.

· Urządzenie użytkownika ma niewystarczające parametry techniczne.

5. Dlaczego dźwięk nie jest zsynchronizowany z obrazem?

Proszę odświeżyć stronę.

6. Dlaczego transmisje mają różną jakość obrazu i dźwięku?

Jakość obrazu i dźwięku transmisji jest pochodną użytych do jej wykonania urządzeń i jakości łącza internetowego.

7. Kto przeprowadza transmisje na żywo?

Transmisje realizują przedstawiciele klubów i współpracujących jednostek przy użyciu własnej kamery, komputera i łącza Internetowego oraz oprogramowania i wiedzy przekazanych przez TVcom.pl.

8. Jak mogę sprawdzić parametry mojego łącza Internetowego?

Proszę wejść na stronę www.speedtest.net i przeprowadzić test swojego łącza Internetowego zgodnie ze znajdującymi się na witrynie wskazówkami.

9. Czy też mogę transmitować mecze na żywo na TVcom.pl?

Tak, każdy może wykonać transmisję na żywo na stronie TVcom.pl. Wystarczy

10. Co jest potrzebne do wykonania udanej transmisji live?

· kamera z wyjściem HDMI,

· laptop z procesorem klasy Intel Core i5 czwartej generacji lub lepszy, 4 GB RAM, Windows 7 lub nowszy, port USB 3.0,

· łącze internetowe z prędkością wysyłania przynajmniej 5 Mbit/s

11. Czy istnieje limit nadawanych transmisji w miesiącu?

Po uiszczeniu abonamentu liczba transmisji nie jest ograniczona.

12. Czy mogę pokazać transmisję na swojej stronie internetowej?

Tak. Wystarczy wkleić kod „embed” umieszczony pod oknem odtwarzacza na swoją stronę.